ტრენინგის პირველი დღე: ვისაუბრეთ თუ რა მოლოდინი გვაქვს ამ ტრენინგიდან. შემდეგ ტრენერმა
გაგვაცნო
კურსის
თითოეული
მოდულის
აქცენტები
და
მოსალოდნელი
შედეგები
გაგვაცნო
Intel-ის
სახელმღვანელო
Viewer-ი,
დავათვალიერებინა
პროგრამის
ინტერფეისი,
გაგვაცნო
სამუშაო
ინსტრუმენტები,
გვაჩვენა
დამხმარე
გზამკვლევი
და
დავათვალირეთ
სხვადასხვა
რესურსები
(პროექტის
გეგმები
და
დამხმარე
მასალები).
გავიხსენეთ ტექსტური რედაქტორი Word-ი და გავაკეთეთ
ელექტრონული
საქაღალდე
და
ქვესაქაღალდეები,
ასევე
გავეცანით
პორტფოლიოს
ჩეკლისტს,
21-საუკუნის
უნარ-ჩვევებს,
პროექტის
მახასიათებლების
ჩეკლისტს,
პროექტის
გეგმის
შაბლონს,
განვიხილეთ
პორტფოლიოს
რუბრიკა,
რომლებსაც
კიდევ
დავუბრუნდებით
პროექტზე
მუშაობის
პერიოდში.
დავათვალიერეთ
ინტელის
ელ.
სახელძღვანელში
რამდენიმე
პროექტი,
ასევე
გავიარეთ
რეგისტრაცია
ბლოგზე,
სადაც
გავაკეთებთ
რეფლექსიას
ყოველი
ტრენინგ
დღის
ბოლოს.
ჯგუფის წევრებმა ერთმანეთს გავაცანით ჩვენი პროექტების ზოგადი თემა.
ტრენერი გვესაუბრა საგამომცელო პროგრამის სასარგებლო თვისებებზე სასწავლო პროცესში, რომ ბეჭდვითი გამოცემები ეფექტურია სამიზნე აუდიტორიასტან მუშაობაში. ამ გზით შესაძლებელი ხდება ინფორმაციისზუსტი გაცვლა და მოსწავლეებისთვის კომუნიკაციის ეფექტური მეთოდის
დემონსტრირება. ასევე
აგვიხსნა,რომ სტატიის გამოცემისთვის შეგვიძლია
ერთი რომელიმე ფორმატი შევარჩიოთ - ახალი ამბების ბიულეტენი, გაზეთი,ბროშურა,
პლაკატი ან სხვა ბეჭდვითი მედია. გვასწავლა
როგორ
დაგვემზადებინა
ბუკლეტები
ჩვენი
ფანტაზიის
საშუალებით
Microsoft Word-ში, გვასწავლა Microsoft Word-ის მზა შაბლონის დახმარებით ბროშურების შექმნა, ამავე დროს Intel-ის ელექტრონულ სახელმძღვანელო Viewe-ში გვაჩვენა
ბუკლეტის
და
გაზეთის
შაბლონები.
დავიწყეთ
ბუკლეტებზე
მუშაობა,
ინტერნეტში
მოვიძიეთ
პროექტის
შესაბამისი
სურათები
და
ბუკლეტში
ჩავსვით,
რომელიც
მოთავსებული
გვქონდა
პორტფოლიოს
საქაღალდეში_ სასწავლო
პროექტის
დამხმარე.
ტრენინგის დღის ბოლოს ტრენერმა საშინაო დავალებად მოგვცა ბუკლეტი სახლში დასასრულებლად და დასახვეწად.
ტრენინგის
მონაწილეებმა
გავაკეთეთ
რეფლექსია.
No comments:
Post a Comment